Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Druh zboží: kniha
CN: academia
Autor: Pavel Zahrádka ed.
Stav: Nová
ISBN-13: 9788020023728
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cena: 149Kč
Množství:
 

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

Vydání: Academia, Praha 2014. Pevná vazba s obálkou, stran 438, rozměry: 14 x 21,5 cm.

Stav knihy: Nová kniha

Valentinská © 2021