Intuitivní reklama

Druh zboží: kniha
CN: O/90330
Autor: Miloš Toman
Stav: Použitá
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cena: 120Kč
Množství:
 
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu. Nakl. Management Press, Praha 2006. Původní brož, 250 stran, vydání první, rozměry: 15 x 21 cm. Velmi dobrý stav, lehce ušpiněné desky (viz foto).
Valentinská © 2021