Marketing při utváření podnikové strategie

Druh zboží: kniha
CN: B/27200
Autor: M. Kašík, K. Havlíček
Stav: Použitá
ISBN-13: 9788074080227
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cena: 120Kč
Množství:
 

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.

Vydání: Vysoká škola finanční a správní, Praha 2009. Pevná vazba. Stran 256, rozměry: 17 x 25,5 cm.

Stav knihy: Stav velmi dobrý. Podpis původního majitele.

Valentinská © 2016